Klantenservice

Heeft u vragen over ons bedrijf, onze diensten of onze werkwijze? Hier vindt u het antwoord.

Branded Delivery

De ultieme totaaloplossing in transport. Levering aan uw klanten, volgens uw werkwijze in uw huisstijl.

Veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelgestelde vragen.

Wie zijn de bezorgers en hoe worden ze gecontroleerd?

Superbezorgd maakt hoofdzakelijk gebruik van eigen chauffeurs, daarnaast hebben wij een ruime flexibele schil achter de hand van vakkundige externe chauffeurs. Deze externe partijen rijden al meerdere jaren voor ons en leveren dezelfde kwaliteit als onze eigen chauffeurs. Iedere chauffeur, zowel eigen personeel als extern wordt door ons maandelijks geëvalueerd of eerder als daar aanleiding voor is.

Kan ik op een later moment nog iets toevoegen aan de zending?

Zolang de dienst nog niet is gestart, bestaat er altijd een mogelijkheid wijzigingen door te voeren. Dit kan eenvoudig geregeld worden met onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn levering wanneer de ontvanger niet aanwezig is?

Dan nemen wij altijd eerst even contact op om te kijken of er een mogelijkheid is om op een ander adres te bezorgen. Mocht dit niet lukken, dan gaat de zending retour. In overleg is er altijd nog een mogelijkheid om een nieuwe afspraak te maken.

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Eenvoudig via onze klantenservice, na contact zullen zij de wijziging verwerken in ons systeem.

Hoe annuleer ik mijn boeking?

Dit kan via een e-mail of een telefoontje naar onze klantenservice. Uiteraard ontvangt u van ons een bevestiging dat uw boeking geannuleerd is.

Kan ik een boeking op afspraak maken ?

Ja, specifieke verzoeken om in een bepaalde tijdsvenster te bezorgen is mogelijk. Vraag onze klantenservice even naar de voorwaarden.

Hoe lang duurt het tot mijn pakketje bezorgd is?

Wij sturen altijd minimaal 1 dag van tevoren een e-mail met daarin een tijdsvenster van 3 uur, waarin wij langskomen om de zending te bezorgen.

Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn boeking?

Binnen een half uur na het boeken ontvang je de bevestiging van je boeking op het opgegeven e-mailadres. Wanneer je binnen een half uur geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan je ongewenste mail. Mocht je toch nergens een bevestiging hebben ontvangen, dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen via de contactpagina.

Is mijn online gemaakte boeking definitief?

Een verzoek plaatsen is altijd vrijblijvend. Na een akkoord op ons voorstel, en daarmee de definitieve plaatsing van een opdracht, is er altijd nog een mogelijkheid om de zending te annuleren. Wij vragen wel om rekening te houden met onze planning, dus annuleringen dienen uiterlijk 24 uur voor aanvang de dienst ingediend te worden.

Hoe kan ik een zending plaatsen?

Dit kan op meerdere manieren. Je kan online via de het boekingssyteem een aanvraag indienen. Daarnaast is het ook mogelijk via e-mail, telefoon of WhatsApp je verzoek in te dienen. Vervolgens gaat onze klantenservice hiermee aan de slag en neemt dan telefonisch contact met je op om de definitieve prijs overeen te stemmen. Als hier door u een akkoord op wordt gegeven, dan wordt de opdracht definitief geplaatst.

Kan ik een (BTW) factuur ontvangen?

Ja, dit is mogelijk

Op welke manieren kan ik betalen?

Consumenten betalen direct na de levering van de dienst via pin of contant.
Zakelijke klanten ontvangen een factuur, welke binnen 14 dagen voldaan dient te worden.

Hoe worden de tarieven bepaald?

Wij gaan voor een kwalitatief en duurzaam imago en het tarief bepaalt grotendeels welke strategie wij volgen.

Is het mogelijk om mijn boeking pas bij aankomst te betalen?

Dit is mogelijk. Er hoeft geen aanbetaling gedaan te worden.

Ben ik verplicht om een aanbetaling te doen?

Bij ons ben je niet verplicht om een aanbetaling te doen.

Wat kost mijn zending?

Binnen 24u na indienen van uw offerte aanvraag ontvang je van ons een tariefvoorstel. Onze tarieven zijn altijd exclusief BTW.

Kan ik mijn goederen verzekeren?

Alle zendingen zijn standaard verzekerd volgens avc condities. Er is altijd nog een mogelijkheid om een zending extra te verzekeren, neem voor de voorwaarden contact op met onze klantenservice.

Welke formaten bezorgen jullie?

Standaard, groot, XXL, XXXL

In welke landen is Superbezorgd beschikbaar?

Superbezorgd kent geen grenzen, we hebben iedere plek in Europa wel eens bezocht. Wij raden je daarom aan om vrijblijvend een aanvraag te doen, zodat wij samen naar de mogelijkheden kunnen kijken. Op deze manier kunnen wij jou een transportdienst op maat aanleveren.

Wat doet Superbezorgd met mijn gegevens?

Superberzorgd gaat altijd zorgvuldig om met de door jou ingevoerde gegevens. Alle gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Daarnaast zullen we nooit zonder toestemming je gegevens delen of verkopen aan derde partijen. De enige gegevens die Superbezorgd deelt, zijn de contactgegevens tussen onze bezorgers en aanvragers op het moment dat een zending klaar wordt gemaakt voor transport.

Hoe groot en zwaar mag mijn zending zijn?

We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om maten en gewichten goed in te schatten. Daarnaast geloven wij dat iedere vraagstuk zijn eigen oplossing heeft. Geef dit dan ook specifiek aan bij de aanvraag, dan gaan wij op zoek naar een betaalbare oplossing.

Hoe werkt de betaling?

Wanneer je onze offerte accepteert, gaan wij aan de slag met het voorbereiden van jouw boeking. Zakelijke klanten betalen achteraf op factuurbasis, particuliere klanten betalen direct na afloop van de levering van de dienst.

Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn boeking?

We nemen telefonisch contact met u op na het plaasen van een boeking. Als er een akkoord is bereikt over de aanvraag, dan ontvang je altijd direct een schriftelijke bevestiging via e-mail.

Wat mag niet worden verzonden met Superbezorgd?

Uit veiligheidsoverwegingen versturen wij deze artikelen niet:

-Geld en belangrijke documenten zoals paspoort
– Menselijke organen en menselijke resten
– Dieren
– Drugs
– Chemicaliën
– Ontvlambare vloeistoffen
– Bepaalde medicijnen
– Vuurwapens
– Vuurwerk

En uiteraard producten waarvan het vervoer wettelijk is verboden in het land van herkomst, transit of bestemming.

Staat je antwoord er toch niet bij?

Neem contact op met een van onze medewerkers.
Onze medewerkers staan iedere werkdag van 09:00 – 18:00 uur voor je klaar.
Email

klantenservice@superbezorgd.nl

Telefoon

+31 6 41185805

Whatsapp

+31 6 41185805