Kan ik op een later moment nog iets toevoegen aan de zending?
Zolang de dienst nog niet is gestart, bestaat er altijd een mogelijkheid wijzigingen door te voeren. Dit kan eenvoudig geregeld worden met onze klantenservice.
Zolang de dienst nog niet is gestart, bestaat er altijd een mogelijkheid wijzigingen door te voeren. Dit kan eenvoudig geregeld worden met onze klantenservice.
Eenvoudig via onze klantenservice, na contact zullen zij de wijziging verwerken in ons systeem.
Dit kan via een e-mail of een telefoontje naar onze klantenservice. Uiteraard ontvangt u van ons een bevestiging dat uw boeking geannuleerd is.
Ja, specifieke verzoeken om in een bepaalde tijdsvenster te bezorgen is mogelijk. Vraag onze klantenservice even naar de voorwaarden.
Binnen een half uur na het boeken ontvang je de bevestiging van je boeking op het opgegeven e-mailadres. Wanneer je binnen een half uur geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan …
Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn boeking? Lees verder »
Een verzoek plaatsen is altijd vrijblijvend. Na een akkoord op ons voorstel, en daarmee de definitieve plaatsing van een opdracht, is er altijd nog een mogelijkheid om de zending te …
Dit kan op meerdere manieren. Je kan online via de het boekingssyteem een aanvraag indienen. Daarnaast is het ook mogelijk via e-mail, telefoon of WhatsApp je verzoek in te dienen. …
We nemen telefonisch contact met u op na het plaasen van een boeking. Als er een akkoord is bereikt over de aanvraag, dan ontvang je altijd direct een schriftelijke bevestiging …
Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn boeking? Lees verder »